1 de des. 2009

Només un!


F.S.VINYOLS - TALLER ALBERT
El primer equip va rebre al Mediterrani Cambrils, un partit igualat i força emocionant.

El Vinyols es va avançar al marcador tot i patir una miqueta, el Mediterrani no es va rendir i va empatar el partit. Els cambrilencs seguien aportant perill, el Vinyols amb un canvi sol, va aguantar be fins que llavors el Mediterrani va arribar a les 5 faltes. Llavors en un doble penal Giro feia el 2-1 a poc pel final. El partit és va anar calentant mica en mica, llavors el dorsal 5 del Mediterrani va fer una entrada sense sentit a Juanpa, el jugador cambrilenc va ser expulsat i Juanpa va xutar el doble penal que decantava el partit ara si cap al costat local. L'afició va ser un dels artifecs de la victòria.
3-1 i a seguir endavant.

F.S.VINYOLS "B"
El filial tenia una oportunitat inmillorable per aconseguir la victòria però l'hi va sortir un partit ben dolent davant el Bonastre F.S.
En la primera jugada dels visitants va arribar el 0-1, llavors fins al final de la primera part nomès va existir el Bonastre. Al final de la primera 0-5.
La segona part va començar amb el mateix guió que la primera, amb un gol dels visitants. El Vinyols mica en mica anava jugant més cap a la porta rival. Però el gols en contra tambe varen arribar. Hector va fer l'unic gol dels de casa. Al final del partit 1-9.
Un partit d'aquells que no et surt res be.
ESCOLA DE FUTBOL SALA
INFANTILS
Els infantils varen fer un bon partit a casa contra el Laguna Cambrils, tot i perdre per 6-8.
El màxim anotador local va ser Oscar amb 5 gols.
BENJAMINS
Els petits van anar a Cambrils per jugar contra el Laguna i van sortir derrotats per 10-1.

14 comentaris:

el 5 del mediterrani ha dit...

con vuestro respeto la entrada de la k hablais.. toco pelota y el jugador lo sabe...sino explicarme como tanto hacer el tonto en el suelo se levanta y chuta el doblepenalti?? y k sepais k gracias a ese puñetaso k me dio un jugador del viñols ahora voy con el ojo morado..igual si fue sin kerer pero ni se disculpo.. y por ultimo hace poco hablabais de una aficion k fue a vuestro campo y la tachabais de liantee !! la vuestra no es mucho mejor ee cuando salta al campo de forma amenazante invadiendo el campo..asik miraros y luego criticar !! suertee !!

juanpa ha dit...

Con tu respeto la entrada de la que hablas... no tocas la pelota ni por asomo, lo unico que haces es darme en el tobillo y llevarme por delante, asi que para mí es roja clarisima y no te iria mal un par de partidos de sancion ya que no vas a disputar la pelota, (Si no preguntale a tu compañero que estaba delante.) Sobre lo del puñetazo que yo sepa no te di ninguno ahora al no ser que fuera al caer y gracias a tu entrada "que segun tu no me tocas" que quede claro pero el tobillo soy yo el que lo tiene hinchado.aunque tu tampoco fuiste a disculparte conmigo. Y sobre la AFICION lo unico que te puedo decir que es la mejor del mundo y alomejor tienes un poquito de envidia. FORÇA VINYOLS!!!

Anònim ha dit...

el puñetaso no fue en tu jugada.. fue en una jugada anterior y fue un compañero tuyo..de ahi mi impotencia y mi entrada.. k pienso k no fue pa tanto.. pork te retorcias de supuesto dolor.. me expulsan y te levanta sy chutas el doblepnalti ?? algo no me encaja..pero bueno, y lo de los partidos sinceramnete no vivo de esto asik k me caigan los k kieran.. y sobre la aficion no discuto nada.. animaron eso siempre va bien.. pero sobraba eso de entrar al campo a amenazar..aunk bueno de bocazas ahi en tos laos ;)

el 5 ha dit...

lo de la entrada es una jugada anterior.. k suelta un compañero tuyo el brazo atras pa hacer daño.. de ahi vino mi entrada sin razon hacia ti, kizas mas fuerte de lo normal, pero tampoco fue pa tanto.. ya k te levantas y chutas el doblepnalti.. asik..y sigo pensando k no te toco, te arrastro con el cuerpo pork voy fuerte pero en ningun momento te doi una patada.
y la aficion en ningun momento entro a debatir su apoyo hacia vosotros,es mas esta muy bien k aiga aficion al futbol sala, pero si k digo k eso de entrar al campo a amenazar al rival es algo triste..ademas vosotros lo condenais como algo asi en un resumen anterior en esta misma pagina ee, pero bueno bocazas ahi en tos laos !! ;)

Aficionat vinyolenc ha dit...

referent a l'afició van saltar al camp 2 persones. una que va arribar fins als jugadors i l'altre que el va ana a buscar. la resta de gent que es va aixecar no va passar de la linia que marca el terreny de joc.

FORÇA VINYOLS!

el_5 ha dit...

aficionat tienes toda la razon.. por ello digo eso de bocazas ahi en tos laos.. y tambien digo que esta muy bien que apoyeis vuestro pueblo o club.. pero que sobraba.. pork ni la entrada fue pa tanto ni tendria que el jugador del viñols haberme dao el puñetaso antes de mi entrada.. pero bueno..

xaumee ha dit...

Hola a tothom!!!
número del 5 del mediterrani,ets bo jugant,però la teva falta,era falta, i doble penal, i quedàven 2 segons, que ja haguéssiu perdut igualment!!
és cert que 2 van entrar al camp, un era germà dels que jugava( que en un moment del partit li vau fer un entrada forta i li deieu coses) i l'altre que va entrar era aguasil que va entrar a buscar-lo!!
és cert que no calia però l'afició és de 10!! crec que no ens mereixe que parlis així de nosaltres, no vam insultar ni res, només animem al nostre equip, el nostre poble!!
molta sort!!

el_5 ha dit...

en serio k no entre aki para criticar la aficion.. es mas no la critico en los comentarios,lo pongo,es bonito k la gente siga el futbol sala y mas de ligas asi k somos gente mu normalita k es nuestro hobby... y mi entrada por supuesto k era inecesaria (aunk sigo pensando k pa tanto no fue cuando se levanto y chuto el doblepenalti..) pero entiende k me da un puñetazo otro jugador k casualmente el arbrito no ve.. entonces de ahi mi cabreo.. y mi mala actuacion !! y que quede claro k yo soy partidario de la aficion.. ya k por desgracia en cambrils tenemos poca..suerte chavales !!

Anònim ha dit...

y el de las gafas k esta sancionado tampoco es un santo.

Por eso le caieron 6 partidos.

Anònim ha dit...

Tendrian que sancionar a más jugadores del Vinyols, son unos guarros como ese al que expulsaron 6 partidos, no tendria que jugar más en toda la temporada y el campo cerrado por la invasión del campo en el último partido, LAMENTABLE!

Anònim ha dit...

Aquest noi dels 6 partits xq el van expulsar??

hool vinyols ha dit...

avere ANONIM!
guarros de QUE?
Si no saps per que li van caure 6 partits de que parles, eh?

hool vinyols ha dit...

al segon anonim
El van expulsar per 2 targetes grogues, que la segona no era per ell! sinó per unaltre jugador de dins el camp, llavors aquest noi es va emprenyar com una mona i va anar al taula i li va dir:

- Taula apunta que el Arbit és un subnormal!

i per aquest motiu li van caure 6 partits!

SALUT!

hool vinyols ha dit...

al segon anonim
El van expulsar per 2 targetes grogues, que la segona no era per ell! sinó per unaltre jugador de dins el camp, llavors aquest noi es va emprenyar com una mona i va anar al taula i li va dir:

- Taula apunta que el Arbit és un subnormal!

i per aquest motiu li van caure 6 partits!

FORÇA VINYOLS!
SALUT!